dinsdag 25 september 2012

365 dagen stash project dag 3

Put it on your to do list everyday, until it has become a habit.
Dit las ik op een website. En dat doe ik dus nu, net zolang dus tot het elke dag even werken aan een stash-project een gewoonte is geworden. En hoewel ik nu niet thuis ben, lukt het wel. Na een lange wandeldag is er niks zo lekker als op de bank kruipen met een breiwerkje. En dus zijn er weer een paar blokjes klaar.
We genieten volop van het wandelen in Limburg. Gisteren een wandeling gemaakt in natuurgebied de Meinweg, ten oosten van Roermond. In veel natuurgebieden kom je bordjes 'stiltegebied' tegen. Hier in Limburg pakken ze het vriendelijker aan.
Leuk toch, zo'n bord!
Vandaag 19 km gewandeld in het Savelsbos in de buurt van St. Geertuid. Echt prachtig daar. Was wel een pittige tocht met flinke hoogteverschillen. Hijgen en puffen soms dus, haha. Mocht je eens in Zuid Limburg willen wandelen, dan is deze site een aanrader. Hier zijn talloze prachtige wandelingen te vinden, samengesteld door een kenner van deze omgeving.

Tipje: Gratis scrapbookmagazine

Behalve breien en quilten vind ik het soms ook leuk om te scrapbooken. Op Internet vond ik ooit de site van  Scrapbook & Cards Today. Zij zetten elk seizoen een gratis scrapbookmagazine online. Je kunt het hier downloaden. 
Er staat veel reclame in, maar dat staat volgens mijn in bijna elk hobbyblad. Er staan verder ook veel lay-outs van scrapbookpagina's in en de nodige scrapkaarten. En zoals gezegd, het is gratis, dat maakt het meteen al leuk, toch?

Zo, ik ga mijn breiwerkje weer oppakken. Veel handwerkplezier weer en tot het volgende berichtje!



6 opmerkingen:

Marloeskreatief zei

Oh zo mooi die bossen en heuvels in Limburg mijn vader was een Limburger dus ging ik als kind ieder zomervakantie met mijn jongste zusje 6 weken naar mijn oma daar is de liefde voor natuur en wandelen geboren denk ik en dan na thuiskomst heerlijke vlaaien wandel ze en ja dan lekker even breien of haken ik herken het helemaal,veel plezier nog Gr. Marloeskreatief
Zien er leuk uit je blokken denk dat je al verder bent als ik goed hoor word leuk

Marian zei

Oh ja, heel herkenbaar, vroeger gingen we altijd in Zuid-Limburg kamperen en veel wandelen, een aanslag op je kuiten was dat :-) Maar de omgeving was zo mooi, dat je er dat graag voor over had. En dan daarna heerlijk met een bakkie op de (slaap)bank en een breiwerkje in de handen. Nog een paar hele fijne dagen.

Elizabeth zei

Prachtig die bossen! Ik hoop dat je goed weer hebt.., hier is het van alles wat.
Zo leuk om je breiblokjes te zien. Jij maakt ze in wit hè?
Achteraf heb ik een beetje spijt dat ik creme gekozen heb.., maar ja.
Bedankt voor de scraplink, die ga ik even onthouden!
Fijne dagen in Limburg!

Groetjes, Elizabeth

PS je hebt de woordverificatie aanstaan op je blog, misschien heb je daar bewust voor gekozen, maar misschien ook niet.
Het is best lastig voor reageerders; soms onleesbaar en dan moet je steeds opnieuw proberen..

Anoniem zei

prachtig bospad en toch nog puf voor blokjes te breien na zo'n wandeling .....en ze zijn mooi. Veel plezier nog in Limburg.

Annet zei

Wat een mooie blokken, ik zou bijna weer zo'n deken gaan breien! Fijne vakantie.

Miriam zei

Wat een leuk project! Ik heb jouw blog net ontdekt, zal zeker af en toe terugkeren om te zien hoe ver je bent.

Groeten, Miriam