maandag 24 september 2012

Stash project dag 2: Give away

Vandaag, zoals beloofd, een give away. Gemaakt van allemaal restjes uit mijn stash. Niet dat mijn stapel er zichtbaar door geslonken is hoor, voor dit projectje had ik alleen maar kleine stukjes stof nodig.
Wat is het geworden? Een naai-setje; naaldenmapje, speldenkussen en schaarhoesje.

Vind je deze spulletjes leuk, is het jouw kleur? Laat dan een berichtje achter vóór 3 oktober. Zijn er meerdere liefhebbers, dan verloot ik de give away.

Zo, ik stap dadelijk in de auto, ben er even een paar dagen vantussen. Op het vakantieadres heb ik wel Internet, dus zal ik stiekem tussendoor wel even kijken en jullie blogjes lezen.




24 opmerkingen:

Anoniem zei

Het is een pracht van een give away, maar ik doe niet mee, ik heb al een soortgelijk setje :o) ..........en ik wens je goed weer ,hier stormt het en t regent en is zo donker.....

Marian zei

Leuk setje heb je gemaakt, maar ik doe ook niet mee, ik heb het niet nodig. Fijne vakantiedagen en ik hoop dat je een beetje droog weer krijgt, het is hier goed nat buiten.

Marloeskreatief zei

Hartstikke leuk mooi gemaakt en bedacht ik doe gezellig mee hoor ben gek op dit soort dingen en fijne dagen Gr. Marloeskreatief

Anoniem zei

nou ik doe gezellig mee ben er weg van wat mooi gemaakt zeg ♥
ik zet je link ook op mijn site neer paula en wens de anderen die meedingen en mezelf veel succes ☺

lieve groet jennneke

heb je zin in een give away van mij die loopt nog t/m 30 september kijk dan hier

http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/08/creations-and-stuff-2e-give-away.html

bommelmien zei

Wat een leuk setje. Natuurlijk zou ik dat wel willen hebben..... Je hebt het dus 'even' gemaakt uit je voorraad. Ik hoop dat je een paar leuke dagen hebt en...... 6 oktober duurt niet lang meer. Ben dus heel benieuwd naar je ervaringen. Groeten van Willemien.

Vlijtige Handjes zei

Het is een schattig setje. Ik waag een gokje.
Fijne vakantie, groetjes Anita

Unknown zei

Leuke actie- leuk setje.
groetjes astrid ;-)

Vera zei

Wat een prachtig setje, ik ben verliefd. Ik doe dus graag mee.
Fijne vakantie.

Elizabeth zei

Wat een gaaf setje heb je gemaakt! Ik doe vreselijk graag mee...
Oh, je inspireert me om achter de naaimachine te gaan zitten; maar helaas geen tijd!

Groetjes, Elizabeth

Berkeboom zei

Wat een prachtig setje heb je gemaakt. Ik wil graag meedoen .
Groetjes Gré

Margot zei

Hallo , via Busykreatief kom ik hier en wordt vanzelf ' hebberig' van dit leuke setje !
Daarom : waag ik een kans !
groetjes van Margot

Anoniem zei

wat je al niet kunt doen met restjes.

Heel gezellig. Ik doe graag mee.

Groetjes. Ineke

Amarins zei

Dit ziet er super leuk uit, ik doe heel graag mee aan je give away. Leuk project trouwens, komt er een gat in de spulletjes, zou hier ook best goed zijn haha.
Groetjes, Amarins

Anoniem zei

Prachtig om te zien. Knap gedaan. Ik wordt helemaal enthousiast om zelf aan de slag te gaan. Ik wil graag meedoen en waag een kansje.
Hartelijke groet, Carla

heleen zei

Ik waag ook een kansje. Het ziet er erg leuk uit.

Hobbyrita zei

Graag had ik mijn kans gewaagd, je hebt heel mooie dingen gemaakt. Ik zou zeggen: kijk ook eens op mijn blog: http://all-round-hobbyrita.blogspot.be/ en maak je lid. Als ik wat meer tijd vind en wat meer leden zou ik ook graag een give away doen. Groetjes Rita

ida zei

dat heb je erg leuk gemaakt Paula! .. dus doe ik ook graag mee.

groetjes Ida

Maaike zei

Wauw, dat ziet er super leuk uit!
Ik ben een beginnende doe-het-zelver op naaigebied, dus deze spulletjes zouden voor mij heel goed van pas komen! Ik doe dan ook graag mee met jouw give-away-actie :)

Groetjes, Maaike

Birgitte aka Bietje zei

Leuk setje en leuke blog. Via via kom ik hier terecht en heb me meteen lid gemaakt. Jouw verhaaltjes wil ik vaker lezen. En ja, ik wil graag meedoen met de give away.

Ria zei

wat een leuk setje, ik doe ook graag mee met de give-away

Mrs Busy zei

O, wat mooi! Ik doe graag mee aan de give-away!

Wat goed, je 365 stash project.Ik geloof nooit dat ik dat vol zou houden.

Groet,
Mrs Busy

Dientje zei

Leuk idee. Mooie kleien combi. Past bij het jaargetij. Succes met je andere projecten. Groet, Dientje

Naaldenwilma zei

Prachtig setje. Hoeveel kun je er nog maken uit je stash?? Waarschijnlijk heb je net als velen een stash zo groot dat je wel 100 jaar of meer moet worden om er van af te komen

lapappilon zei

wooow! amazing! super!
...please enter my name....

lapappilon@blogspot.com
lapappilon@gmail.com

hugs
Eva from Serbia