vrijdag 18 januari 2013

Het tweede handpopje klaar

In een eerder blogje schreef ik over de temperament-handpopjes die ik aan het maken ben. De eerste stond in dat berichtje. Inmiddels is nummer twee ook klaar.

Zelf vind ik deze wat beter gelukt dan de eerste. Maarja, het is eigenlijk voor het eerst dat ik iets brei zonder patroon. En dan moet je ff oefenen, hè. 
Het petje heb ik trouwens gehaakt, niet gebreid. Het derde popje staat nu op de pennen. Eigenlijk wil ik alles volgende week zaterdag af hebben, dan moet ik mijn opdracht inleveren, maar dat gaat dus echt niet lukken. Ik ben op dit moment niet vooruit te branden ;-(  en dit weekend zal er ook niet veel gebreid worden.
Voor deze opdracht heb ik me ook duidelijk teveel werk op de hals gehaald. Typisch gevalletje 'eigen schuld, dikke bult', hihi. Ach nouja, ik brei gewoon rustig door, ze komen wel een keertje af.

Ik wens jullie een heel fijn weekend en veel handwerkplezier!



11 opmerkingen:

Angélique zei

Leuk poppetje!
Fijn weekend!

Hobbyrita zei

Ongelooflijk mooi poppetje Paula, zeer geslaagd! En ook de eerste vond ik goed, wat zeur je nou? Ik vind het een hele prestatie zo zonder patroon.
En ook de andere zullen wel af geraken, rustig doordoen...
Groetjes, rita.

Marloeskreatief zei

Wel heel leuk en ja ik brei ook veel in het wilde weg ,komt altijd weer goed hi hi gr marloeskreatief

Marian zei

Wat een leukerd, rustig doorbreien, het komt ooit wel af.

Annelies zei

Het ziet er erg leuk uit !!

bommelmien zei

Je beide popjes zijn wel duidelijk familie van elkaar. Het gaat er toch om dat ze een bepaald temperament verbeelden en dat heb je in de kleur gedaan...
Gewoon doorgaan; je bent goed bezig al vind jij dat het veel te traag gaat. Fijn weekend en groeten van Willemien.

Anoniem zei

owwww wat een sweetepetieterd ♥♥♥ en wat knap van je zo uit het bolleke

(p)op naar de 3e

lieve groet jenneke

zenuwpees zei

das wel heel mooi

Elizabeth zei

Ze is lèuk...! Koddig met dat mutsje op. Knap om dat zomaar uit je hoofd te breien hoor. Dat doe ik je niet na!

Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

Annet zei

Wat een leuk poppetje! De derde en vierde gaan vast veel sneller. Succes.

Esther zei

Wat een schatje, fijne week Lieve groetjes Esther.