zaterdag 16 februari 2013

Eindelijk.... de foto's.....

Vandaag heb ik mijn 'kunstzinnig werkstuk' meegenomen naar de cursus en hebben mijn medecursisten en docenten het gezien. Dus nu kan ik eindelijk de foto's op mijn blog plaatsen. Ik hoop niet dat jullie verwachtingen al te hoog gespannen zijn ;-), 't is maar een freubelstuk!
Manlief miste een plaat hout in zijn garage. Rara, waar is die gebleven ;-)
Hier nog een paar detailfoto's:
Een bloemetje in wording.
En zo ziet ie er nu uit:



Rechtsboven op het lijstje zit een libelle.
En onderaan nog een vlinder.
Delete - delete - delete - delete
Ik begon hier met uitleg over mijn gedachten achter dit werkstuk, maar dat moet ik eigenlijk niet doen, haha. Laat maar lekker zo.

Ik zit hier achter mijn computer met een hoofd dat suist en tolt van de indrukken en ideetjes na de cursusdag van vandaag. Het is voor mijn bolletje een intensief dagje. Ik ga lekker nu alles laten bezinken en morgen eens kijken wat ik vandaag weer allemaal op de kiek gezet heb. Zoveel leuke dingen zijn er weer gemaakt! 

Voor nu een fijne zaterdagavond en veel handwerkplezier.










16 opmerkingen:

Angélique zei

Dat is een mooi kunstwerk! Heel creatief en origineel! Jammer dat je de gedachtengang achter dit werkstuk weg laat, dat had ik wel interessant gevonden.
Veel plezier met nagenieten!

Elizabeth zei

'k Wil graag geloven dat je hoofd vol zit na zo'n dag! Eerst maar eens lekker bijkomen.
Je hebt gelijk; kunst moet je niet uitleggen of toelichten. Maar ik vind het een geweldig mooi werkstuk en zie er de vier jaargetijden in...
Mooie details, leuke compositie..
Geweldig! Waar ga je em ophangen?

Fijn weekend verder, groetjes van Elizabeth

Lisa zei

Heel erg leuk Paula! Wat kan je veel ideeën krijgen op één dag.Jammer van het weglaten van je uitleg!
Veel plezier met de volgende werkstukken!
Groetjes, Lisa

ida zei

dit is wel een erg leuk freubelstuk geworden!
'k hebt al eerder gezegd maar ik vind die opleiding van jou helemaal geweldig!

groetjes Ida

Esther zei

Wat een prachtig wekstuk, mooie kleurtjes heb je gebruikt. Fijn weekend verder. Groetjes Esther.z

Unknown zei

Ik vind je freubestuk geweldig geworden zeg!!!!
Leuk met de vlinders en bloemen! ♥
Ga zo door hoor.
Lieve groetjes Hester

Annelies zei

Heel erg leuk gedaan !!

Unknown zei

Ziet er heel mooi uit,
Fijn weekend Tineke
bollies53.blogspot.com

Amarins zei

Dat noem jij maar een freubelstuk.............. het is gewoon super en prachtig gemaakt. Liefs, Amarins

Marloeskreatief zei

Nou ik vind het prachtig niks gefreubel echt weer super je maakt prachtige dingen hoor

Anoniem zei

je man herkent die plaat zo vast niet meer ♥♥♥
wat een kunstwerk paula ben dr helemaal dolletjes van '

lieve groet jenneke

Moos zei

Die plaat heeft een onwijs mooie bestemming gekregen meis!!!!!!

zenuwpees zei

Hé Paula das gewoon prachtig;groetjes Marie-Claire

Annet zei

Dit is prachtig! Er is zoveel te zien. Ik hoop dat het een mooi plekje krijgt. groetjes, Annet

Hobbyrita zei

Het is ongelooflijk mooi geworden Paula en je hebt onze verwachtingen zeker en vast ingevuld, wat een prachtig werkstuk heb je weer gemaakt, echt super!
En met al die detailtjes erop zoals je libelle en vlinder, geweldig.
Je hebt echt weer heel goed je best gedaan zoals altijd, ben benieuwd naar de andere kiekjes.
Groetjes, rita.

bommelmien zei

Je werkstuk is prachtig mooi geworden. De filosofie er van mag iedereen zelf invullen. Je hebt er met veel enthousiasme aan gewerkt.
Lieve groet van Willemien.
(Ik ben 2 dagen moe geweest van 1 dag Handwerkbeurs; mijn hoofd was vol met indrukken en ideeën)