maandag 29 april 2013

De beloofde foto's

Althans, een klein deel ervan. In mijn vorige berichtje vertelde ik al dat ik meer dan 100 foto's heb gemaakt op de tentoonstelling. Zoveel, ik wist even niet hoe ik dat nou op een goede manier kon laten zien. Nu heb ik bedacht dat ik het misschien maar het beste een beetje kan groeperen op techniek. Daarom vandaag foto's van brei- en haakwerkjes. Dit overzicht is niet compleet hoor. Er was zoveel te zien, ondanks de honderd foto's heb ik zeker de helft niet op de kiek staan.

Als je op de foto klikt, krijg je een vergroting, kun je alles wat beter zien.
Moesten jullie vroeger ook van die suffe werkjes maken op de lagere school tijdens de handwerkles? Kijk eens wat er nu allemaal voor leuks bedacht wordt voor kinderen!
Zó jammer dat niet alle kinderen handwerkles krijgen op school.

Een klein deel van de foto's is dit dus. Maar voorlopig even genoeg om te bekijken, denk ik. Volgende keer maak ik een compilatie van andere technieken.

Een hele fijne Oranjedag morgen!





8 opmerkingen:

Anoniem zei

wowww jij kunt wel een paar blogs vullen zo...en wat leuk voor ons om dit allemaal te mogen zien zeg

ik zie zoveel mooi's

liefs jenneke

Angélique zei

Wat een leuke werkstukken zitten er tussen! Jij zal wel behoorlijk wat Ohhh's en Ahhh's hebben laten vallen ;-)

Fijne dag morgen!

Hobbyrita zei

Alweer al die leuke handwerkstukken die we mogen bewonderen in je foto's Paula, we kunnen zo echt een goed idee krijgen van de tentoonstelling!
Groetjes, rita.

Het lieve leven... zei

wat een hoop leuke dingen zie ik voorbijkomen...een heerlijke kleurenpracht! Lijkt mij echt een heel mooie tentoonstelling. Heerlijk hé..al die creativiteit! Veel plezier morgen, lieve groet, Petra

Moos zei

Wat een heerlijks allemaal om te bekijken meis! De creativiteit spat er van af :-)

zenuwpees zei

Bedankt om ons die mooie foto's van de handwerken te laten zien.Spijtig genoeg maar de kinderen krijgen zo goed als geen handwerkles meer op school.Kunnen de leeraars zelf nog wel handwerk,ik betwijfel het.Mijn petekind is vijf jaar en ik moet haar leren breien en ze heeft al op raster plastiek genaaid ook Groetjes Marie-Claire

Esther zei

Prachtige werkstukken en al die kleurtjes zo bij elkaar, daar word ik vrolijk van. Fijne nieuwe week. Groetjes Esther

ida zei

wat een leuke kleurige werkstukken!

groetjes Ida