vrijdag 26 april 2013

Een nieuw begin

Ben weer terug van een paar dagen lekker weggeweest. Een paar blogloze dagen. Nu maar snel schade inhalen en al jullie blogberichtjes alsnog lezen. Ohohoh, wat kom ik weer ontzettend leuke dingen tegen. Maar voorlopig voor mij even geen nieuwe projecten. Want eerst heb ik een nieuw begin gemaakt met mijn dubbelbrei-sjaal. Vond ik bij de eerste poging het kleurverloop niet goed, nu heb ik er meer vertrouwen in dag het mooi gaat worden. Het eerste deel is nog wat donker, maar naarmate de kleuren verlopen, komen er ook lichtere tinten aan bod. Maar het begin is er tenminste weer.
Voorkant (of achterkant)

Achterkant (of is het toch de voorkant??)

Morgen naar de tentoonstelling van de handwerkopleiding in Zeist. Ben zo benieuwd naar de werkstukken van de cursisten die een jaar eerder aan de opleiding zijn begonnen. Zij hebben deze inmiddels afgerond. Er zullen dus ook werkstukken te zien zijn van onderdelen die wij in het volgende schooljaar krijgen. Je snapt dat ik hartstikke nieuwsgierig ben. Ik weet nog niet zeker of ik foto's van de tentoonstelling mag plaatsen, maar dat hoor ik vast morgen.
Wil je meer weten over de tentoonstelling? Klik dan hier voor meer info. Misschien zie ik je daar morgen wel. Zoniet, een heel fijn weekend en veel handwerkplezier!


5 opmerkingen:

Marian zei

Je bent al weer een flink stuk op weg en het wordt weet mooi. Veel plezier morgen en ik hoop dat je foto's mag maken, want dat soort dingen zijn altijd zo leuk om te zien. Kunnen we van een afstandje mee genieten.

Unknown zei

Welkom terug, ik ga zo ook even op de tentoonstelling klikken, maar eerst jij, je sjaal wordt mooi zeg, daar moet je je hoofd bij houden
Fijn weekend!
Tineke

Hobbyrita zei

Blij weer wat van je te lezen Paula! Geniet van de tentoonstelling en hopelijk mag je foto's publiceren (kunnen wij ook meegenieten).
Je sjaal is ongelooflijk mooi en lijkt me moeilijk...
Groetjes, rita.

zenuwpees zei

Heeeeeel mooie sjaal groetjes Marie-Claire

ida zei

Die sjaal ziet er veelbelovend
uit Paula!..ben benieuwd naar
de werkstukken op de tentoonstelling.

groetjes Ida