zaterdag 31 augustus 2013

Nieuw plannetje

Oh wat heerlijk, eindelijk weer jeukende handwerkvingertjes. En een nieuw plannetje......
Vorig jaar had ik me al eens voorgenomen om niets nieuws meer te kopen en eerst mijn voorraad eens op te maken. Toen begon de cursus en had ik weer een fantastisch excuus om weer lekker te gaan handwerk-shoppen. Maar nu begin ik me toch behoorlijk te schamen als ik mijn Freubelparadijsje binnenloop en eens om me heen kijk. Dus heb ik mijn voornemen maar nieuw leven ingeblazen. Eens kijken hoeveel projecten ik kan maken zonder nieuwe spullen te kopen. Sinds begin juli al niets meer gekocht, een record voor mezelf, denk ik ☺☺☺. De afgelopen twee maanden zijn er vooral wat kleine projectjes uit mijn handen gekomen, allemaal uit mijn 'stash'.

Maar dat nieuwe plannetje.... Daarvoor moest ik toch wel iets kopen, dit hout had ik namelijk niet op voorraad. Om het voor mezelf goed te praten (doen jullie dat nou ook weleens??) bedacht ik dat ik met behulp van dit hout, een flink gat (eerlijk gezegd is het eigenlijk maar een heel klein gaatje) ga slaan in mijn voorraad. Kijk maar eens wat ik allemaal ga gebruiken....
Ja, ook twee borduurprojectjes waar ik nog niets mee had gedaan, komen erin.
En wat kantjes, bandjes en lintjes.... allemaal uit mijn voorraad.

Wordt vervolgd. Hopelijk kan ik snel wat meer laten zien.

Een fijn weekend nog en veel handwerkplezier!




10 opmerkingen:

bommelmien zei

Dat ziet er leuk uit en als je alles lekker gaat ordenen en er één geheel van gaat maken denk ik dat er een hoog Parijs gehalte tevoorschijn komt
Je hebt dus al lang Tour Eifels en dergelijke verzameld.
Wij wachten af. Kom maar op met je plannetje. Fijne zondag.
Groet, Willemien.

Marian zei

Spannend....... ik ben heel erg benieuwd, succes met het opmaken van je stash ;-)

Het lieve leven... zei

leuk. je maakt mij nieuwsgierig! Groetjes Petra

Amarins zei

't is heel herkenbaar hoor Paula haha. Neem me het vaak voor maar hoe vaak lukt het ook echt om niets mee te nemen? Je maakt ons heel nieuwsgierig, ik ben benieuwd wat je creatie wordt. Liefs, Amarins

Elizabeth zei

O, wat maak je het weer spannend!
Ik denk..., ik denk .... ik denk dat je een soort pronkkastje gaat maken van dat hout
grtjs, Elizabeth

Angélique zei

Dat wordt vast iets bijzonders, ik begin behoorlijk nieuwsgierig te worden :-)

Annet zei

Ik ben benieuwd!

marion zei

leuk dat nieuwe projectje

Hobbyrita zei

Blij dat je handjes weer jeuken!! En je hebt je al goed kunnen bedwingen om zolang niks aan te kopen, dat lukt mij niet hoor! Dat jeukt altijd veel te fel :)
Maar jij doet tenminste je best om met je voorraad wat te maken!
Benieuwd wat het zal worden...
Grtjes, rita.

zenuwpees zei

Je suis curieuse Marie-Claire