woensdag 23 oktober 2013

Bye

Zomaar op een gewone donderdag in september, staat je leven ineens volledig op z'n kop. 
En wat doe je dan? 
Je denkt zo snel mogelijk weer verder gaan waar we gebleven waren. 
Nu, vijf weken later ziet het er naar uit dat alles goed komt met DH. 
Maar dan gaat pas 'landen' wat is gebeurd. 
Op een of andere manier ga je dan alles herijken. 
En zo ben ik tot het besluit gekomen om te gaan stoppen met dit blog, 
ondanks het plezier dat ik er altijd aan heb beleefd.

Tegen iedereen die mijn blog de afgelopen anderhalf jaar heeft bezocht wil ik zeggen
voor jullie bezoek.
En zeker al die lieve blogdinnen die steeds zulke enthousiaste berichtjes achter hebben gelaten

THNX!!!!!

Jullie maakten het bloggen tot een feestje!

Natuurlijk blijf ik handwerken en andere blogs bezoeken. Misschien kom ik zelf nog eens terug in blogland. Wie weet.

Voor nu wens ik jullie heel veel handwerkplezier.




18 opmerkingen:

bommelmien zei

Wat schrik ik hier van. Ik hoop dat alles goed komt met je. Doe vooral wat je kunt en niet meer. Niets forceren. Wens je heel veel sterkte en alle goeds. Ik heb je leren kennen als een bevlogen mens, die met hart en ziel bezig is .
Het ga je goed.
Groet van Willemien.

Nina Hobbysite zei

o, wat jammer dat je stopt met bloggen. Hoop wel dat je door gaat met handwerken. Want je maakt erg mooie dingen. Wens je veel sterkte!

Annelies zei

Jammer ! Succes met alles.

marion zei

ik zal je blogjes missen maar ik denk dat het een goed besluit is, kom tot rust en dank je voor alle leuke inspirerende blogjes

Moos zei

Ik schrik meis en hoop dat alles weer beter/goed gaat ........ enne ik ga je hier missen hoor!!!

Dikke knuf Moos

Marian zei

Ja, als er iets mis gaat in je leven dan zijn alle andere dingen ineens onbelangrijk en dan kom je tot besluiten die nu nodig zijn. Misschien kom je later wanneer alles weer op rolletjes gaat weer terug om te bloggen. Dat laten we aan de toekomst over. Het ga jullie goed en geniet van het handwerken.

Het lieve leven... zei

Oh ik schrik hier van...logisch dat dit je leven op zijn kop zet. Doe wat nu goed voelt..daar draait het nu om en je kunt altijd weer anders beslissen (hoop ik natuurlijk ;)) maar daar gaat het nu even niet om. Eerst je man en jijzelf. Ik wens jullie heel veel sterkte én gezondheid toe. Liefs Petra

Hobbyrita zei

Paula, hier schrik ik toch ook wel van! Zomaar het bloggen opgeven! Enfin, misschien voor een tijdje. Je hebt gelijk, soms zetten dingen je leven op zijn kop en dan zet je alles even op een rijtje. We gaan je heel erg missen, je bent een positieve enthousiaste blogster die heel veel mooi handwerk laat zien altijd, een heel actieve vrouw denk ik. Maar ja, je moet zelf beslissen. In elk geval, het allerbeste voor jullie 2, dat is tenslotte het allerbelangrijkste!! En misschien tot ooit???
Grtjes en dikke knuffel, rita.

Elizabeth zei

Oh Paula...! Natuurlijk vind ik het jammer dat je stopt met bloggen, maar in de eerste plaats voor jezelf. Maar ik denk vast dat je een goede reden hebt om deze keuze te maken. Je moet in het leven prioriteiten stellen, en soms betekent dat dingen loslaten...
Ik zal je heel erg missen, dat wel...
Jij ook bedankt voor alles wat je met ons wilde delen!

Liefs, Elizabeth

E Strea Chikitu zei

Lieve Paula, alle keuzes gemaakt vanuit het gevoel en met de beste intenties zijn goed.
Geniet waar je van geniet!
Renée

Marloeskreatief zei

Oh Paula wat jammer ,maar doe wat nodig is en je hart je ingeeft ik zal je missen ,het beste zorg goed voorjezelf
Gr marloeskreatief

ida zei

Wat jammer Paula, ik vond je berichtjes altijd erg leuk en je
maakt zulke mooie dingen, maar je
zult er een goede reden voor hebben
ik wens jou/jullie alle goeds!!

Esther zei

Lieve Paula wens je sterkte en al het goede voor de toekomst. Liefs Esther

Annet zei

Dank je wel, Paula voor alle creatieve dingen die je met ons hebt willen delen. Ik heb er erg van genoten. Voor nu veel sterkte en misschien tot ziens.

juffrouw Ooievaar zei

Hoi Paula,
Wat jammer!!!
IK zal je missen, afgelopen week heb ik nog heerlijk op je blog rond gestruind en genoten.
Afgelopen maandag/dinsdag stond ook mijn wereld op z'n kop. Gelukkig is alles goed afgelopen, maar ik snap wat je bedoeld met ' het landen'
Heel veel sterkte en ik kom nog steeds naar de open dag.
Blijf vooral handwerken omdat je daar zoveel plezier van beleefd. Als er iets is wat je aan een vreemde kwijt wil mail me. anitaoelevdgrint@gmail.com
Veel liefs Anita

Anoniem zei

Ik wens jullie alle goeds voor de toekomst. Een keus uit het hart gemaakt is altijd de juiste op dit moment. Luister naar wat er in je leeft en ga er voor. Ik zal je blogjes missen, maar heb erg genoten van hetgeen je maakt,toonde en vertelde.
lieve groet Rian

Quadraad zei

O, zoals gewoonlijk na een cursusdag kijk ik op je blog Paula om te kijken wat voor een mooi (foto-)verslag je hebt gemaakt van de dag. En nu lees ik dat je bent gestopt. Ontzettend jammer. Ik zal je verslagjes missen!
Lieve groet, Titia

zenuwpees zei

Wooooow das even schrikken Paula,verzorg jullie goed en hopelijk komt er een dag dat je terug naar blogland zal komen .Ik kwam met plezier op je blog rondneuzen en naar al je mooie handwerken zien.Misschien tot wederhoren groetjes Marie-Claire