maandag 26 mei 2014

Kan het toch niet laten :-)

De blogpauze heeft wel lang genoeg geduurd. Het was wel lekker rustig :-), maar het begint toch wel weer te kriebelen.

Eens even denken, wat heb ik de afgelopen tijd gedaan. Ach, ik hoef er niet lang over na te denken hoor, want ik heb heel wat uurtjes doorgebracht met markers, kleurpotloden stiften en papier.

Vorig jaar tijdens de vakantie van de opleiding, had ik weer eens een mandala gemaakt. In de jaren ervoor was ik er af en toe mee bezig, maar verder dan het natekenen uit een boek kwam ik niet. Tot die mandala van vorig jaar. Het gaf een kick te ontdekken dat ik er zelf ook best eentje kon fabriceren. Door de opleiding had ik verder weinig tijd. En toen was de cursus ineens afgelopen in april. Dus...... lekker aan de slag. En toen kwam dit op mijn papier tevoorschijn.
Ja, en dat smaakt naar meer..... Dus al snel volgde nummer 2.....
... en nummer 3.
Misschien herinner je je nog wel hoe 'verslavingsgevoelig' ik ben. Nou, ik ben helemaal in de ban hoor. Er zijn er nog meer op papier terecht gekomen. Maar daarover volgende keer meer. En als jullie het interessant vinden, kan ik ook wel vertellen hoe ik het aanpak. Want geloof me, ik kan ècht niet tekenen, dus iedereen kan dit!!!

Doe ik dan helemaal niets 'handwerkerigs' meer? Tuurlijk wel. Maar nog niet zoveel om te laten zien, wel vanalles onder handen. 

Hè, wat een lekker gevoel om weer 'terug' te zijn. Tot het volgende blogje allemaal.





13 opmerkingen:

Elizabeth zei

Ha fijn, dat je weer een berichtje plaatst!
Mandala's kleuren is super rustgevend, heerlijk om te doen...
Tja, soms zitten we in de papierhoek en dan weer in de draadjeshoek hè..

Groetjes, Elizabeth

juffrouw Ooievaar zei

Hoi Paula, dat vind ik nu ook, het heeft lang genoeg geduurd, ben blij dat je weer terug bent, veel liefs Anita

Anoniem zei

Hoi Paula,

Wat fijn dat we je blog weer kunnen lezen. De mandala's vind ik geweldig mooi.

Groetjes en heel veel plezier, Margo

Annet zei

Fijn om weer een blogje van je te kunnen lezen! Mooie mandala's, ik ben heel benieuwd hoe je die aanpakt, want tekenen kan ik ook niet!

Angélique zei

Hé, wat gezellig dat je er weer bent! En dan trakteer je ons meteen maar op zulke prachtige mandala's, wauw! Ik ben echt onder de indruk! Ik ben wel benieuwd hoe jij het doet, dat zie ik nog graag op je blog verschijnen ;-)

Marian zei

Leuk dat je er weer bent, je mandala's zien er mooi uit, zulke vrolijke kleuren, ik houd daar zo van.

Marloeskreatief zei

Prachtig je madela s en fijn je tegen te komen

Hobbyrita zei

Leuk dat je toch het bloggen mist, en fijn dat je weer een blogje zet, kunnen wij weer lekker komen piepen! Die mandala's zijn echt heel mooi, maar ik ga me er niet teveel in verdiepen, ik heb al genoeg projecten, lopende en geplande en to-do. Maar jij mag je rustig laten gaan in je verslaving :-)
Grtjes, rita.

ida zei

Leuk weer iets van je te vernemen,
erg leuke mandala's zijn het
geworden!

Moos zei

Mijn pauze is en blijft nog steeds een pauze hihihi .... maar heerlijk om je weer te lezen meis!
En je mandala's .... WOW ....

Het lijkt mij fantastisch dit te kunnen meis dus Moos hier is zeker geïnteresseerd in je aanpak :-)

Moos zei

Psssst ... het benne meer zenn haaksels dan rokende haaknaalden haaksels hoor hihihi .... haken is ontspanning hahahahaha

Barbara Oudejans zei

Prachtig, je mandala's!

zenuwpees zei

Blij dat je terug bent ,je mandala's zijn prachtig hoe begin je daar toch aan ik ben wel benieuwd groetjes Marie-Claire