zondag 28 juli 2013

Blogpauze? Lijkt wel een sabbatical ;-)

Jeetje, mijn laatste berichtje is van bijna 2 maanden geleden. Die blogpauze is wel een lange geworden. Maar ik ben er nog hoor. Heb ik dan niks te melden? Ach, ik heb flink gas terug genomen en dan is de 'productie' niet zo hoog. Maar ik freubel nog wel wat hoor. Ben nog steeds bezig met het bedenken en maken van projectjes voor kinderen.

Zo naai ik eens wat....
Of ik borduur eens iets.....

En soms teken ik wat......
En ondertussen genieten van het heerlijke zomerweer. Wat wil een mens nog meer.

Veel handwerkplezier allemaal!






10 opmerkingen:

Angélique zei

Nou, wat je nu laat zien is in ieder geval prachtig! En bloggen is natuurlijk geen verplichting, gewoon lekker wanneer je daar zin/tijd/gelegenheid voor hebt. Als je het rustiger aan doet, leef je langer en daardoor kun je langer doorgaan met handwerken en bloggen ;-)

Marloeskreatief zei

Nou freubelen dit is weer erg leuk hoor tot later gr marloes

Anoniem zei

leuk om weer wat van je te "horen" Lekker fröbelen kan heerlijk ontspannend zijn. Je hebt weer gezellige dingen gemaakt!! Het is zomer en dat is een tijd van rustiger aandoen.
groet Rian.

Marian zei

Ha, ben je er weer even, leuke dingen heb je weer gemaakt. Ik vind het breinaaldenhoesje erg leuk, je tekening kan ook wel als stitchery gebruikt worden ;-). Je bent toch niet verplicht om te bloggen,ik doe het ook alleen als ik wat te melden of te laten zien heb.
Geniet maar lekker van je vrije tijd en het mooie zomerweer.

Elizabeth zei

Hé leuk om weer een berichtje van je te lezen! Ik vind het knap van je dat je zo'n lange blogpauze kunt nemen.
Wat vind ik dat vilten hart mooi! Je bent lekker bezig, maar je relaxt ook heerlijk...

Groetjes, Elizabeth

Hobbyrita zei

Blij dat je er toch nog bent Paula! Dat was alweer superlang geleden! Maar gelukkig heb je het freubelen nog niet verleerd ondertussen :) Mooi breinaaldenhoesje en ook dat hartje is weer schattig!
Grtjes, rita.

zenuwpees zei

Heel mooi wat je gemaakt hebt Paula groetjes Marie-Claire

Annet zei

Wat goed om weer wat van je te horen. Af en toe is het goed om dingen op een laag pitje te zetten, dat geeft weer energie voor de volgende periode. Geniet maar lekker van het mooie weer!

Het lieve leven... zei

Mooie dingen heb je gemaakt, heerlijk om in de rust van de vakantie lekker te freubelen. Je mandala...super! Groetjes Petra

Quadraad zei

Hé Paula, leuk dat je er weer bent! Je bent toch niet al stiekem alle da's voor het tweede jaar aan het maken;-)
Even gas terugnemen is heel gezond voor je creativiteit! Groetje van Titia