vrijdag 28 september 2012

Dag 5, 6 en leuke post

Gisteren eerst nog heerlijk gewandeld (wel een uur in de stromende regen gelopen, maar de schitterende omgeving maakt veel goed) en vervolgens terug haar huis. Thuis het bekende 'na-de-vakantie' ritueel, je kent dat wel: tassen uitpakken, alles weer op z'n plekje leggen, wasje draaien. Daarna op de bank geploft met een nieuw blokje van de meebreideken. En toen bedacht ik me ineens dat er nog een stapeltje post op de tafel lag. Toch even kijken. En ja hoor, daar lag ook een envelop tussen van Marloes. Ik heb bij haar een give away gewonnen. Kijk eens wat een leuke breitas en een gezellige kaart!

 
En kijk eens naar de details:  Een heel fleurig fris geel ruitje met lieve paarse bloemetjes.
Afgewerkt met zigzagband.
Een een leuk hangertje aan de rits.
Marloes, hartstikke bedankt voor deze leuke give away. De tas is al in gebruik genomen en ik word er steeds vrolijk van als ik ernaar kijk!

Vandaag nog meer gebreid aan het nieuwe blokje. Dat laat ik wel zien als het klaar is, anders wordt het maar saai. Het lukt tot nu toe aardig om minstens een half uur per dag bezig te zijn, al was het alleen breien de afgelopen dagen. De breiwol is ook een deel van mijn voorraad, dus dat telt ook mee. Deze week heb ik wel volop plannetjes lopen smeden voor het wegwerken van de rest van mijn stash. Ideeën zat, nu nog tijd vinden, haha. In het weekend ga ik weer eens wat anders doen dan breien. Ik houd jullie op de hoogte.

Wil je nog kans maken op mijn give away? Je kunt nog tot 3 oktober reageren, dan ga ik het naaisetje verloten.

Fijne avond!






5 opmerkingen:

Marloeskreatief zei

Leuk hoor dat je er zo blij mee bent daar gaat het toch om lieve groet marloes

Elizabeth zei

Da's waar ook; jij had die leuke breitas gewonnen! Wat een bofkont ben je toch. Maar het is je van harte gegund hoor. Ik zie je breiblokjes er al in zitten, 'k vind het toch zo leuk om ze steeds bij jou te zien.
Dus de pret in Limburg zit er weer op. Nou, volgens mij heb je redelijk goed weer gehad, behalve dan op die natte wandeling...
Maar ik weet niet hoe het jou vergaat, bij mij is het toch ook weer "oost west, thuis best"... Lekker weer genieten in je eigen huis en van je hobbyspulletjes!

Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

Anoniem zei

Dat is leuk thuiskomen als er zo'n pakje op je wacht. Fijn weekend!

Amarins zei

Jij bent lekker verwend zeg, wat een prachtige breitas. Ik ben benieuwd naar je breiwerkje. Fijn weekend, Amarins

Annet zei

Je boft maar, met zo'n gezellige tas!